Siirry pääsisältöön

Revanssin asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset

Kiitos kaikille asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneille! Saamme kyselystä erinomaisia kehitysehdotuksia ja tärkeitä näkökulmia toimintaamme. Alla on kerrottu kyselyn tulokset ja vastattu joihinkin tulleisiin palautteisiin tai kysymyksiin. Kysely toteutettiin anonyyminä, joten emme voi ottaa yhteyttä kysymyksiä jättäneisiin, joten toivomme että olette yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@revanssi.fi tai 010 338 8670 mikäli haluatte tarkempaa tietoa.

Vuosittain toteutettavan kyselyn vastausprosentti oli 69,9%. Kyselyllä kartoitettiin palveluasiakkaidemme tyytyväisyyttä eri palvelun osa-alueisiin, Revanssin suosittelua sekä avointa palautetta. Kaikkien Revanssin palveluiden osa-alueiden keskiarvo oli 4 tai yli, asteikolla 1-5. Tyytyväisimpiä oltiin asiakaspalvelun helppouteen. Palautteen antoa ja reklamaatioiden tekemistä onkin tänä vuonna helpotettu, kun asiakasporttaaliin on tullut nopea väylä antaa palautetta, erillisen sähköpostin tai puhelun sijaan.

Revanssin NPS-suositteluindeksi muodostui 60,8%, jota voidaan pitää erinomaisena tasona.

Tulleita kommentteja:

Kuljetukset pitäisi tulla nopeammin kuin 3 päivässä

Alalla kolme päivää on yleinen käytäntö. Mikäli se tuntuu aina liian pitkältä ajalta odottaa yritä seuraavia keinoja:

  • Ennakoi tilauksen kanssa, kun tiedät että on tulossa varaston tyhjennystä tai muuta jätettä tuottavaa toimintaa, niin tilaa tyhjennys jo hyvissä ajoin. Voit laittaa asiakasportaalissa aikaisimman toivotun noutopäivän, joten voit hyvin suunnitella tyhjennyksen etukäteen.
  • Mieti voisiko säännöllinen tyhjennysrytmi olla parempi, jolloin tyhjennys on aina samaan aikaan viikosta tai kuukaudesta
  • Jos tuotanto tai muu toiminta hankaloituu merkittävästi 3 päivän tyhjennyslupauksesta niin mieti voisiko teillä olla tarvetta toiselle lavalle tai isommalle puristimelle
  • Mikäli silti tuntuu, että asia ei ratkea, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai omaan asiakasyhteyshenkilöönne niin katsotaan yhdessä minkä ratkaisumme voimme keksiä

Yhteydenpitoa pitäisi olla enemmän

Olemme pyrkineet pitämään kaikkiin asiakkaisiin vähintään kaksikertaa yhteyttä vuoden aikana, joidenkin kohdalla yhteyttä pidetään neljästi vuodessa, päivittäisen toiminnan ulkopuolella. Mikäli koet, että emme ole juuri sinuun tarpeeksi yhteydessä niin laitathan viestiä asiakkuuspäällikölle ilari.toivakka@revanssi.fi

 

Uusista tuotteista ja palveluista infoaminen

Usein etsimme ratkaisuja asiakkaidemme kierrätykseen ja jätehuoltoon liittyviin haasteisiin. Uudet palvelut ja tuotteet muodostuvat osana ratkaisua. Joten ole yhteydessä mikäli yrityksellänne on jokin haaste, johon toivoisitte meiltä ratkaisua.

Uusin palvelumme, joka on nyt asiakkaidemme saatavilla, on jätehuollon ja kierrätyksen hiilijalanjälkilaskelmat. Revanssi tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden selvittää sekä tavanomaisesta jätehuollosta, että eri metallijakeiden kierrätyksestä aiheutuva hiilijalanjälki, vältetyt päästöt, sekä vertailua varten hiilikädenjälki. Laskennassa otetaan huomioon koko jätehuollon arvoketju, eli kaikista kuljetuksista, käsittelystä sekä jätteiden loppusijoituksesta, kierrätysprosessista tai energiahyödynnyksestä aiheutuvat päästöt. Lisäksi huomioidaan jätteiden hyödynnyksen ansiosta vältetyt päästöt. Laskenta tuottaa asiakkaalle selkeän yhteenvedon omien jätehuoltopalveluiden ilmastovaikutuksista. Mikäli olet kiinnostunut selvittämään yrityksenne kierrätyksen ja jätehuollon hiilijalanjäljen ota yhteyttä sara.peltola@revanssi.fi

 

Asiakasportaalin salasanaa täytyy vaihtaa usein

Aikaisemmasta kolmesta kuukaudesta on nyt siirrytty 6 kuukauden väliin salasanan vaihdossa.

 

Tavoitteemme on tehdä asiakasyritysten arjesta helpompaa, mikäli koet, että voimme kohdallanne petrata, jossakin asiassa ole yhteydessä saman tien.