Siirry pääsisältöön

Asiakastyytyväisyys on säilynyt erinomaisella tasolla

Vuosittain toteutettavasta asiakastyytyväisyyskyselystä selvisi, että asiakkaamme ovat hyvin tyytyväisiä palveluihimme. Tyytyväisyys säilyi lähes samalla tasolla verrattuna viime vuoteen. Suurin osa vastaajista oli erittäin tyytyväisiä asiakaspalvelun helppouteen ja sähköiseen asiakasportaaliin, myös yleinen tyytyväisyys palveluihimme säilyi korkealla. Kehuttuun asiakasportaaliimme saimme taannoin integroitua näppärän kanavan myös reklamaation lähettämiseen!

Olen tyytyväinen, että ahkera työmme näkyy ja tuntuu asiakkailla. Asiakkaiden tarpeisiin vastaaminen mahdollisimman tehokkaasti johtaa materiaalin parempaan kiertoon sekä kustannushyötyihin‘’, iloitsee asiakaspäällikkö Ilari Toivakka.

Saimme tietenkin myös kehitettäviä kohteita. Muutama vastaaja koki, ettei kuljetusten toteutus tai sujuvuus vastannut luvattua. Kannustammekin asiakkaitamme ottamaan heti yhteyttä asiakaspalveluumme, kun jätehuollon tarpeet muuttuvat. Voi olla, että sovittu tyhjennysrytmi ei vastaa muuttuneita tarpeita. Muutama vastaaja myös arvioi jätehuollon opastuksen puutteelliseksi. Asiakaspalvelupäälliköt kouluttavat asiakasyritysten työntekijöitä mielellään materiaalien lajitteluista ja keräysvälineiden käytöstä. Meiltä saa myös selkeät materiaalikyltit. Ole yhteydessä meihin, mikäli tällaisille olisi tarvetta.

Kiitämme asiakkaitamme erittäin arvokkaasta palautteesta ja toivomme, että olette meihin yhteydessä mahdollisimman matalalla kynnyksellä.

Revanssi on toteuttanut asiakkaidensa keskuudessa asiakastyytyväisyyskyselyn vuodesta 2019 lähtien. Tutkimus toteutetaan aina riippumattomalla toimijalla. Tutkimuksessa arvioidaan tyytyväisyyttä palveluosa-alueisiin, suosittelua, sekä jätehuollon tarpeita. Tutkimuksen tiedonkeruu toteutettiin sähköisen vastaajalomakkeen ja puhelinhaastattelun yhdistelmänä 2.11 – 18.11.2021 välisenä aikana.