Siirry pääsisältöön

Olen työskennellyt Revanssi Oy:n palveluksessa nyt kolme kuukautta. Aikaisempi työurani on ollut vientiteollisuudessa, joten hyppäsin täysin uuteen toimenkuvaan, mistä minulla ei ole mitään kokemusta. Olin kierrätysteollisuuden parissa aikaisemmassa työssäni ja mielelläni jatkan samalla alalla.

Toimenkuvani on hyvinkin laaja, mutta vielä en ole päässyt käsiksi koko kokonaisuuteen, koska opiskelen pikkuhiljaa. Työssäni joudun käyttämään lukuisia eri ohjelmia, jotka kaikki ovat minulle uusia. Minulle kuuluvat laatuasiat, joihin toistaiseksi en ole vielä perehtynyt muuten kuin käymäni laatukoulutuksen muodossa. Tällä hetkellä harjoittelen asiakaspalvelun eri osa-alueita: pihojen tapahtumien siirtoa ja kirjausta myyntijärjestelmään, laskutusta, erääntyneiden maksujen seurantaa, ostolaskujen tiliöintiä jne.

Päivittäiseen työhöni kuuluu asiakasneuvonta, pääasiassa asiakkaat tulevat kysymään, mihin voivat tavaransa laittaa ja otammeko tiettyjä tuotteita vastaan. Tilaan myös kuljetukset eri tuotteille jatkokäsittelyä varten.  Kuljettajia avustan tarvittaessa vaakajärjestelmän käytössä, hyvin usein he poikkeavat tänne kahville ja vaihtamaan kuulumisia. Heiltä saa samalla ajantasaista tietoa alueen vallitsevasta tilanteesta.

Jokainen päivä on uusi mahdollisuus, joka päivä opin jotakin uutta. Kollegoiden uskomaton kärsivällisyys jatkuvien kysymyksieni ja tekemieni virheiden kanssa kannustaa parempaan suoritukseen. Toivon, että ajan myötä opin perusteellisesti tarvittavat järjestelmät ja työtehtävät, jotta voin palvella asiakkaita vieläkin paremmin.

 

Päivi Tuhkanen
Laatu- ja asiakaspalvelukoordinaattori
Revanssi Oy