Siirry pääsisältöön

Revanssin asiakastyytyväisyys säilyi erinomaisella tasolla

Toteuttamamme asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella asiakastyytyväisyys säilyi erinomaisella tasolla ja jopa nousi hieman vuodesta 2022. Kiitos kaikille asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneille! Palaute on meille arvokasta, jotta voimme vastata paremmin asiakkaidemme tarpeisiin. Alla on käyty läpi kyselyn tulokset ja vastattu joihinkin tulleisiin palautteisiin.

Vuosittain toteutettavan kyselyn vastausprosentti oli tällä kertaa 59,5%. Kyselyllä, joka toteutettiin 24.11. – 15.12.2023 välisenä aikana, kartoitettiin palveluasiakkaidemme tyytyväisyyttä eri palvelun osa-alueisiin, Revanssin suosittelua sekä avointa palautetta. Kaikkien Revanssin palveluiden osa-alueiden keskiarvo oli 4,1 tai yli, asteikolla 1-5. Edellisen asiakastyytyväisyyskyselyn tapaan tyytyväisimpiä oltiin asiakaspalvelun helppouteen.

Revanssin NPS-suositteluindeksiksi muodostui 60,6%, jota voidaan pitää erinomaisena tasona.

Osaan avoimista palautteista olemme olleet yhteydessä asiakkaisiin suoraan. Alla on vastauksia muihin tulleisiin kommentteihin.

SÄHKÖISEN TILAUS- JA RAPORTOINTIKANAVAN KEHITTÄMINEN 

Saimme palautetta, että olisi hyvä, jos sähköisessä tilauskanavassa pystyisi merkitsemään suoraan haettavien jäteastioiden määrän. Kiitos, tästä kehitysehdotuksesta. Alamme selvittämään miten tämä kannattaisi toteuttaa. Siihen asti käyttäkää tilauksen Lisätiedot -kohtaa, jonne voi avoimesti määritellä haettavien astioiden lukumäärän.

PALAUTETTA KULJETUSTEN AIKATAULUISTA

Saimme palautetta siitä, että aina kuljetukset eivät ole toteutuneet luvatusti. Palaute on oikeutettua, sillä aina emme voi pysyä luvatuissa aikatauluissa. Nämä poikkeustilanteet johtuvat yleensä kuorma-autojen hajoamisista, henkilöstön sairastumisista tai esimerkiksi talven tuomista yllätyksistä. Pienjäteastioiden tyhjennyksissä annetut säännölliset tyhjennyspäivät pitävät yli 90% paikkansa, mutta luetellut yllättävät seikat tuo myös pienjäteastioiden tyhjennyksiin vaihtelua. Pahoittelemme aiheutuneita viivästyksiä, mutta alla olevien vinkien lisäksi, emme pysty tekemään muuta.

Viivästys edellisellä asiakkaalla vaikuttaa ymmärrettävästi seuraavan asiakkaan palveluaikatauluun.
Pyytäisimmekin, että jokainen huolehtisi alla olevia asioita omalta osaltaan:

  • Pidä huolta oman yrityksesi jätehuoltolaitteista ja vaihtolavoista, huolla ne ajallaan ja tee niiden ympäriltä ja päältä lumityöt.
  • Huolehdi, että henkilöstönne ei parkkeeraa autojaan jätehuoltolaitteiden välittömään läheisyyteen tai jopa eteen
  • Portit tulisi olla auki silloin kun on ilmoitettu

Vinkkejä, joilla varaudut yllättäviin kuljetusten viivästyksiin:

  • Investoi pienjäteastioihin, jotta keräysastioiden kierto ei hankaloidu yhden päivän tyhjennysviivästyksestä
  • Ennakoi tilauksen kanssa, kun tiedät että on tulossa varaston tyhjennystä tai muuta jätettä tuottavaa toimintaa, niin tilaa tyhjennys jo hyvissä ajoin. Voit laittaa asiakasportaalissa aikaisimman toivotun noutopäivän, joten voit hyvin suunnitella tyhjennyksen etukäteen.
  • Mieti voisiko säännöllinen tyhjennysrytmi olla parempi, jolloin tyhjennys on aina samaan aikaan viikosta tai kuukaudesta
  • Jos tuotanto tai muu toiminta hankaloituu merkittävästi 3 päivän tyhjennyslupauksesta niin mieti voisiko teillä olla tarvetta useammalle lavalle tai isommalle puristimelle
  • Mikäli silti tuntuu, että asia ei ratkea, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai omaan asiakasyhteyshenkilöönne niin katsotaan yhdessä minkä ratkaisumme voimme keksiä

UUDET JÄTTEET, VAARALLISET JÄTTEET JA LAAJEMPI PALVELUTARJONTA

Mikäli yrityksessänne syntyy erikoisempia jakeita tai vaarallisia jätteitä, joille nyt pohditte hävityskanavaa, niin ottakaa yhteyttä palvelutuotantopäällikkö Ilari Toivakkaan (ilari.toivakka@revanssi.fi) tai asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@revanssi.fi) niin hoidamme nekin.

Kyselyssä peräänkuulutettiin myös laajempaa palvelutarjoomaa. Pyrimme vastaamaan kaikkiin yritysten kierrätys- ja jätehuollon tarpeisiin, joten ole yhteydessä matalalla kynnyksellä.

YHTEYDENPITOA PITÄISI OLLA ENEMMÄN JA SEN PITÄISI OLLA NOPEAMPAA

Olemme pyrkineet pitämään kaikkiin asiakkaisiin vähintään kaksikertaa yhteyttä vuoden aikana, joidenkin kohdalla yhteyttä pidetään neljästi vuodessa, siis päivittäisen toiminnan ulkopuolella. Mikäli koet, että emme ole juuri sinuun tarpeeksi yhteydessä niin laitathan viestiä palvelutuotantopäällikölle ilari.toivakka@revanssi.fi. Käsittelemme erikoisnoutotilaukset tai muut tulleet erikoisemmat kyselyt kiireellisyysjärjestyksessä. Mikäli asialla on erityisen kiire toivomme, että laitat viestiin siitä maininnan.

Tavoitteemme on tehdä asiakasyritysten arjesta helpompaa, mikäli koet, että voimme kohdallanne petrata jossakin asiassa ole yhteydessä saman tien. Meidät tavoittaa asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@revanssi.fi tai 010 338 8670.