VASTAANOTTOASIAKKAIDEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELYN VASTAUKSET
Revanssi toteutti toista kertaa materiaalin vastaanottopalveluita hyödyntävien asiakkaiden asiakastyytyväisyyskyselyn. Kartoitimme vastaanottopihojemme käyttäjien tyytyväisyyttä Kilpilahden, Munkkaan ja Karjaan pihojen osalta. Kiitos jokaiselle kyselyyn vastanneelle. Palaute on aina arvokasta ja toivommekin, että olet matalalla kynnyksellä yhteydessä asiakaspalveluumme mikäli ilmenee kysyttävää tai kehitettävää. Revanssin asiakaspalvelu on auki arkisin klo 8-16 puh. 010 338 8670 tai asiakaspalvelu@revanssi.fi
Saimme asiakastyytyväisyyskyselyyn hyvin vastauksia. Yleisesti ottaen palveluihimme oltiin erittäin tyytyväisiä. Saimme myös hyviä kehitysehdotuksia ja huomioita. Olemme keränneet alle muutamia näistä ja vastaamme niihin kootusti.
Betonin kippauspaikan parantaminen Kilpilahdessa
Vastaaja kokee betonikasan olevan liian jyrkkä, sekä vähäisellä huolenpidolla. Teroitamme betonikasan ja sinne vievän tien kunnossapidon ohjeistusta aliurakoitsijoillemme. Kesän aikana betonikasa on tarkoitus murskata ja viedä uuteen käyttökohteeseen. Uuden kasan muodostuessa otamme tulleet kehitysehdotukset huomioon.
Ruokatuntien porrastus Kilpilahden pihalla jouduttamaan kuorman purkua
Vastaanottopihalla on töissä pääsääntöisesti yksi henkilö. Tällöin joskus voi syntyä tilanteita, joissa purkuapua joutuu odottamaan. Pahoittelemme tätä ja toivomme ymmärrystä.
Toive paremmista opasteista Munkkaalla
Käymme seuraavien viikkojen aikana tarkastelemassa piha-aluetta opasteiden näkökulmasta ja korjaamme asian mahdollisimman pian.
Toive kyllästetyn puun vastaanotosta Karjaalla
Ympäristölupamme ei salli kyllästetyn puun vastaanottoa Karjaalle, emmekä ole suunnitelleet hakevamme tähän muutosta oletettujen määrien jäädessä pieniksi. Voitte toimittaa kyllästetyn puun Lohjalla sijaitsevalle Munkkaan pihallemme (Munkkaanmäki 51, 08500 Lohja).
Viivakoodi laskuihin
Revanssi pyrkii toiminnassaan minimoimaan paperin kulutuksen, eikä näin ollen paperilaskuille tehdä enää uusia päivityksiä. Täten viivakoodin lisääminen laskulle ei ole valitettavasti mahdollista. Sen sijaan Revanssi kannustaa asiakkaitaan siirtymään sähköisten laskujen vastaanottoon ja toivookin, että mikäli asiakkailta löytyvät verkkolaskutiedot, mutta laskut vastaanotetaan tällä hetkellä postitse, ilmoittaisi asiakkaat verkkolaskutietonsa Revanssille laskutustavan muuttamiseksi sähköiseen muotoon. Ole siis yhteydessä asiakaspalvelu@revanssi.fi
Ilahduttavaa oli, että viime vuoden kehitysehdotukset eivät näkyneet tämän vuoden kyselyssä. Eli olimme onnistuneet vastaamaan asiakkaidemme toiveisiin!
Kiitämme jokaista kyselyyn vastannutta!
Liitythän Revanssin piha-asiakkaiden sähköpostilistalle nettisivuiltamme. Sähköpostilista on tarkoitettu Revanssin vastaanottotoimintoja hyödyntäville kuorma-autokuskeille ja ajojärjestelijöille. Listan kautta saat tärkeää tietoa vastaanottotoimintojen ajankohtaisista asioista esimerkiksi erilaisista kampanjoista, kierrätysohjeista, hinnastoista ja muista käytännön asioista. Arvioitu postitusmäärä on 3-4 sähköpostia vuodessa